Du finner sporingsinformasjonen i bestillingsdetaljene ved å gå til «kontoen din».
Hvis en bestilling inneholder flere produkter, er det mulig at hvert produkt kan ha forskjellige leveringsdatoer.
Den estimerte datoen som oppgis i kassen, er imidlertid den datoen da du vil motta alle produktene samlet. Hvis du har mottatt en e-post som informerer deg om at bestillingen din er sendt med transportselskapet, finner du en direkte lenke til sporing. Hvis du ikke har denne e-posten, kan du også spore forsendelsen ved å gå inn på «kontoen din». Der vil vi gi deg informasjon om transportøren, slik at du kan kontakte dem direkte og få mer nøyaktig informasjon.
Merk: Hvis pakken vises som levert, men du ikke har mottatt den, kan du gå til siden «Levert, men ikke mottatt» for mer informasjon.
Vi ønsker å informere deg at den personlige dataen gitt i dette skjemaet vil bli håndtert av Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Hovedformålet med denne informasjonen er å svare på dine forespørsler eller spørsmål. Legitimering skjer gjennom samtykke fra dataobjektet. Vi informerer at din data ikke vil bli gitt til tredjeparter. Du har også rett til tilgang, utbedring og sletting av data, blant andre rettigheter, som forklart i personvernserklæringen her.