Om du ikke har returnert hele ordren, vil ikke Klarna oppdatere fakturaen i prosessen, men det er fortsatt nødvendig å gi oss beskjed om at du skal returnere varene. Både på vår nettside og hos Klarna (https://my.klarna.com/no/nb/login)
Kunden må bare utføre betalingen for produktene som de beholder og returkostnadene, om det er noen.
Etter at denne returen har blitt behandlet i vårt varehus vil du motta en bekreftelse på e-post fra Klarna.
Om du har flere spørsmål, vennligst kontakt Klarna sin Kundeservice direkte: https://www.klarna.com/no/kundeservice/
Tlf.: 21 01 89 91
Selv om du har gjennomført en delvis eller full retur, husk på at det er nødvendig å registrere grunnen til at du returnerer produktene via Klarna plattformen.
Du har tilgang til "din konto" via følgende link:
https://my.klarna.com/no/nb/login
- Om du har gjennomført en "Delvis retur": Etter behandling i vårt varehus, vil du motta en bekreftelse på e-post fra Klarna. Kunden må gjennomføre betalingen for produktene dem beholder og fraktkostnadene for returen.
- Om du har gjennomført en "Full retur": Etter å ha behandlet returen i vårt varhus, vil du motta en bekreftelse på e-post fra Klarna. Du vil også motta en faktura for fraktkostnadene fra Klarna.
Om du har flere spørsmål, vennligst kontakt Klarna sin Kundeservice direkte:
https://www.klarna.com/no/kundeservice/
Tlf.: 21 01 89 91
Vi ønsker å informere deg at den personlige dataen gitt i dette skjemaet vil bli håndtert av Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Hovedformålet med denne informasjonen er å svare på dine forespørsler eller spørsmål. Legitimering skjer gjennom samtykke fra dataobjektet. Vi informerer at din data ikke vil bli gitt til tredjeparter. Du har også rett til tilgang, utbedring og sletting av data, blant andre rettigheter, som forklart i personvernserklæringen her.