For å få en retur må du logge inn på funidelia med dine brukerdetaljer, husk at du har 14 kalenderdager for å behandle returen.
Etter å ha klikket på denne delen, klikker du på bestillingen som inneholder produktene du ønsker å returnere, og velg deretter produktene selv og grunnnen til at du ønsker å returnere. Du har valget mellom å sende den tilbake med vår etikett (koster NOK 129) eller sende den tilbake med egne midler. Når vi mottar pakken på vårt lager vi vil fortsette med refusjonen.
Først, vennligst påse at produktet oppfyller vilkårene som er spesifisert i våre retningslinjer for retur.
Du må følge disse stegene for å be om refusjon:
Skriv inn din brukerkonto:
Logg inn med dine brukerdetaljer i logg inn-seksjonen øverst i høyre hjørne på nettsiden. I “Retur”-seksjonen vil du se alle returnerbare kjøp, samt refusjonsstatus og produktendringer som allerede har blitt gjennomført.Noen ganger vises ikke produktet umiddelbart, og du kan ikke returnere produkter før det har gått 12/24 timer fra leveringsdatoen. Grunnen for denne forsinkelsen er at det tar litt tid før systemet registrerer transportinformasjonen om at din ordre har blitt levert.
Velg produktene som skal returneres:
Du må velge hvilke produkter som skal returneres, og oppgi en grunn for returen (dette er kun dersom du ønsker, men det vil hjelpe oss mye).
Velg retur-alternativet:
Husk at vi tilbyr to returmetoder. Du kan bruke lappen som blir gitt av Funidelia (hvis du velger denne metoden vil du motta en e-post med all informasjon), eller alternativt, kan fikse og betale returen selv. Viktig: Ikke returner pakken via Postnords hentepunkt. Vi henter ikke returer på Postnord-punkter, pakken skal sendes til vårt lager.
Gjør klar pakken din, og følg leveringsetiketten:
Pakk returen ditt korrekt, inkluder dokumentet og det utfylte leveransedokumentet du mottok på e-post med bekreftelsen på bestillingen din. Dersom du bruker en av våre returetiketter, skriv ut etiketten, fest den synlig på returpakken og slipp den av ved nærmeste leveringssted. Husk å ta vare på fraktkvitteringen. Dersom du ønsker å returnere pakken på egen hånd, må du arrangere dette med det transportselskapet du selv velger, og returnere den til oss i perfekt forpakning og forfatning i løpet av 14 kalenderdager til den adressen vi gir deg under returprosessen.Hvis du velger å returnere via vårt etikettsystem, har du 14 kalenderdager på deg til å levere returen på innsamlingspunktet etter at du har sendt forespørselen.
Hvis du sender varen på egen hånd, vil vi kreve et sporingsnummer. Vi kan ikke holdes ansvarlige hvis pakken ikke blir mottatt på våre lagre.
Når du registrerer returen på vår nettside, vil du motta en bekreftelse via e-post med instruksjoner du må følge for å sende oss produktene og motta refusjonen.
Husk å fylle inn leveringsmerknaden som du fikk med ordren din på mail sammen med sendingsbekreftelsen.
Dersom du ønsker å endre størrelsen på kostymet du har mottatt, bare følg stegene som er beskrevet over og legg inn en ny bestilling med den korrekte størrelsen. Dette betyr at du først må be om refusjon på den aktuelle bestillingen og deretter legge inn ny bestilling med riktig størrelse.
Vi ønsker å informere deg at den personlige dataen gitt i dette skjemaet vil bli håndtert av Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Hovedformålet med denne informasjonen er å svare på dine forespørsler eller spørsmål. Legitimering skjer gjennom samtykke fra dataobjektet. Vi informerer at din data ikke vil bli gitt til tredjeparter. Du har også rett til tilgang, utbedring og sletting av data, blant andre rettigheter, som forklart i personvernserklæringen her.