Ja, kunden må betale for retur av varene, bortsett fra tilfeller der produktet er skadet eller defekt. Du har to alternativer:
Du må legge inn en ny ordre hvis du ønsker å motta et nytt produkt
Du har to muligheter:
Ingram Micro Nordic Logistics AB / Funidelia
Vevgatan 18
504 64, Borås
Sverige
I tilfelle av et mangelfullt product, vil vi informere deg via e-post om prosedyren for å sende oss produktene på den måten som er mest komfortabel for deg.
Vi ønsker å informere deg at den personlige dataen gitt i dette skjemaet vil bli håndtert av Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Hovedformålet med denne informasjonen er å svare på dine forespørsler eller spørsmål. Legitimering skjer gjennom samtykke fra dataobjektet. Vi informerer at din data ikke vil bli gitt til tredjeparter. Du har også rett til tilgang, utbedring og sletting av data, blant andre rettigheter, som forklart i personvernserklæringen her.