Kundeservice

https://www.funidelia.no/cart

Jeg har mottatt et ufullstendig produkt/deler eller tilbehør som mangler

Vi beklager at du har mottatt et ufullstendig produkt, vi kan ha mottatt det i denne tilstanden fra fabrikken. Kontakt oss for å be om retur gjennom kontoen din og angi årsaken i returdelen, eller bruk kontaktskjemaet nedenfor. For å få fortgang i prosessen, skriver du inn:

  • Produktreferansenummer og viser til mangelen.
  • Bestillingsnummer

Når vi har mottatt forespørselen din, kontakter vi deg så snart som mulig med en løsning. Hvis refusjonen er godkjent, returnerer vi hele beløpet som er betalt for varen eksklusiv frakt, eller hvis produktet fremdeles er tilgjengelig, sender vi deg et nytt produkt. Du har 14 kalenderdager fra datoen du mottok ordren på å utføre dette kravet.

** Viktig: Det er obligatorisk å varsle oss om den manglende delen av produktet og din intensjon om å returnere det før du sender varen tilbake til oss. Unnlatelse av å gjøre det kan føre til at returen blir avvist.

Andre relaterte spørsmål:
Top