Vi beklager at du ikke mottok bestillingen din i perfekt stand, vi kan ha mottatt den i denne tilstanden fra fabrikken, eller at den kan ha blitt skadet under forsendelsen.
Kontakt oss for å be om retur via kontoen din og oppgi årsaken i returdelen, eller bruk kontaktskjemaet nedenfor. For å fremskynde prosessen, skriver du inn eller legger ved følgende:
Når vi har mottatt forespørselen din, kontakter vi deg så snart som mulig med en løsning.
Hvis returen godkjenens, returnerer vi hele beløpet som er betalt for varen, eksklusiv frakt, eller hvis varen fremdeles er tilgjengelig, sender vi deg et nytt produkt. Du har 14 kalenderdager fra datoen du mottok ordren om å utføre dette kravet.
** Viktig: Det er obligatorisk å varsle oss om produktfeilen og din intensjon om å returnere den før du sender varen tilbake til oss. Unnlatelse av å gjøre det kan føre til at returen blir avvist.
Vi ønsker å informere deg at den personlige dataen gitt i dette skjemaet vil bli håndtert av Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Hovedformålet med denne informasjonen er å svare på dine forespørsler eller spørsmål. Legitimering skjer gjennom samtykke fra dataobjektet. Vi informerer at din data ikke vil bli gitt til tredjeparter. Du har også rett til tilgang, utbedring og sletting av data, blant andre rettigheter, som forklart i personvernserklæringen her.