Vi beklager at bestillingen din ikke ankom innen forventet leveringsdato. De estimerte datoene er ofte nådd, bortsett fra når det er forhold utenfor vår kontroll, for eksempel forsinkelser i frakt.
For mer informasjon, gå til "din kotno."
Hvis bestillingen ennå ikke er sendt:
Sjekk tilgjengeligheten til hvert produkt. Hvis det er produkter som holder ordren tilbake, kan du fjerne dem.
Hvis du til tross for at du redigerer bestillingen din fortsatt ikke mottar den i tide, kan du avbestille ordren din (uten ekstra kostnad).
Hvis bestillingen allerede er sendt:
Det er ikke lenger mulig å kansellere bestillingen eller fremskynde leveransen, siden den nå er hos leverandøren. Hvis du ikke mottar bestillingen din i tide, kan du be om retur innen 14 kalenderdager etter leveringsdatoen.
Vi ønsker å informere deg at den personlige dataen gitt i dette skjemaet vil bli håndtert av Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Hovedformålet med denne informasjonen er å svare på dine forespørsler eller spørsmål. Legitimering skjer gjennom samtykke fra dataobjektet. Vi informerer at din data ikke vil bli gitt til tredjeparter. Du har også rett til tilgang, utbedring og sletting av data, blant andre rettigheter, som forklart i personvernserklæringen her.