Vi beklager at du har mottatt et ufullstendig produkt, vi kan ha mottatt det i denne tilstanden fra fabrikken. Kontakt oss for å be om retur gjennom kontoen din og angi årsaken i returdelen, eller bruk kontaktskjemaet nedenfor. For å få fortgang i prosessen, skriver du inn:
Når vi har mottatt forespørselen din, kontakter vi deg så snart som mulig med en løsning. Hvis refusjonen er godkjent, returnerer vi hele beløpet som er betalt for varen eksklusiv frakt, eller hvis produktet fremdeles er tilgjengelig, sender vi deg et nytt produkt. Du har 14 kalenderdager fra datoen du mottok ordren på å utføre dette kravet.
** Viktig: Det er obligatorisk å varsle oss om den manglende delen av produktet og din intensjon om å returnere det før du sender varen tilbake til oss. Unnlatelse av å gjøre det kan føre til at returen blir avvist.
Vi ønsker å informere deg at den personlige dataen gitt i dette skjemaet vil bli håndtert av Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Hovedformålet med denne informasjonen er å svare på dine forespørsler eller spørsmål. Legitimering skjer gjennom samtykke fra dataobjektet. Vi informerer at din data ikke vil bli gitt til tredjeparter. Du har også rett til tilgang, utbedring og sletting av data, blant andre rettigheter, som forklart i personvernserklæringen her.