Kundeservice

https://www.funidelia.no/cart

Finne pakken som ikke er mottatt, men er registrert som levert

Hvis sporingen viser at pakken er levert, men du ikke kan finne bestillingen din, spør naboene eller ta kontakt med transportøren.

Hvis bestillingen vises som "levert", men du ikke har mottatt den:

  • Sjekk om noen andre som bor på samme adresse eller er resepsjonist i bygningen din har akseptert leveransen.
  • Sjekk om det har blitt lagt igjen et notat om mislykket leveringsforsøk i postkassen eller ved døren. Dette notatet inneholder instruksjoner om hvordan du kan omplanlegge leveransen eller hente pakken. Ved fravær kan transportørene legge igjen pakken på hentepunkter.
  • Ta kontakt med transportøren for å be om mer informasjon om levering av pakken. Husk at du må ha sporingsnummeret for bestillingen tilgjengelig.
  • Det er veldig viktig at du umiddelbart informerer oss om noen bestillinger eller produkter du ikke har mottatt. Vær oppmerksom på at vi bare kan løse dette innen 14 dager fra den estimerte leveringsdatoen.
Andre relaterte spørsmål:
Top