Vi beklager at du har mottatt en ufullstendig eller feil bestilling.
Gå til "din konto" og klikk på knappen «Returer og reklamasjoner». Velg bestillingen og de feilaktige eller ikke mottatte produktene, og gi oss all informasjon slik at vi kan løse saken så raskt som mulig.
Du har 14 kalenderdager fra du mottok bestillingen til å sende inn denne reklamasjonen.
Viktig merknad: Bruk denne knappen kun for å melde fra om en feilaktig vare eller en vare som ikke er mottatt. Det er obligatorisk å informere oss før du returnerer varen. Hvis dette ikke gjøres, kan returen bli avvist.
Vil jeg automatisk få en erstatningsvare?
Etter gjennomgang, dersom refusjon er berettiget, vil vi refundere hele beløpet du betalte for denne varen uten kostnad for retur, eller, hvis vi har tilgjengelighet, vil vi sende deg riktig produkt.
Vi ønsker å informere deg at den personlige dataen gitt i dette skjemaet vil bli håndtert av Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Hovedformålet med denne informasjonen er å svare på dine forespørsler eller spørsmål. Legitimering skjer gjennom samtykke fra dataobjektet. Vi informerer at din data ikke vil bli gitt til tredjeparter. Du har også rett til tilgang, utbedring og sletting av data, blant andre rettigheter, som forklart i personvernserklæringen her.