Produktet må forsegles og merkes under samme forhold som da det ble levert. Den må sendes i originalemballasjen, enten en pappeske eller plastpose.
Dette for å sikre beskyttelse under leveringsprosessen. Hvis du på en eller annen måte ikke kan returnere produktet i originalemballasjen, må den sendes i lignende emballasje av samme kvalitet.
Produktet må ikke ha blitt brukt eller skadet.
Noen produkter kan ikke returneres:
Denne omstendigheten vil bli kommunisert til kunden som skal ordne returen innen 7 kalenderdager. Ellers garanterer vi ikke tilgjengeligheten av det returnerte produktet. Kunden er ansvarlig for å returnere pakken under perfekte forhold, og sørge for at emballasjen beskytter varene mot å bli skadet, og pakken kommer trygt til lageret vårt.
Vær oppmerksom på at produktene kan variere noe på grunn av endringer i produksjonsprosessen som er gjort av produsenten. Disse endringene, uavhengig av deres ekstremitet, er utenfor vår kontroll.
Vi beklager eventuelle ulemper dette måtte medføre. Som en del av våre retningslinjer for retur kan du returnere ethvert produkt som ikke fullt ut overholder dine forventninger.
Vi ønsker å informere deg at den personlige dataen gitt i dette skjemaet vil bli håndtert av Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Hovedformålet med denne informasjonen er å svare på dine forespørsler eller spørsmål. Legitimering skjer gjennom samtykke fra dataobjektet. Vi informerer at din data ikke vil bli gitt til tredjeparter. Du har også rett til tilgang, utbedring og sletting av data, blant andre rettigheter, som forklart i personvernserklæringen her.