Noen ganger mottar vi bekreftelsen på leveransen fra leveranseleverandøren litt senere, av den grunn er det ikke mulig å registrere returen på kontoen din.
Hvis du ønsker å fremskynde denne prosessen, kan du logge inn på "kontoen din" og bekrefte at bestillingen din allerede er levert, på denne måten vil du kunne be om retur.
* Vær oppmerksom på at den maksimale returperioden er 14 kalenderdager fra datoen du mottok bestillingen, etter denne perioden forsvinner returalternativet.
Vi ønsker å informere deg at den personlige dataen gitt i dette skjemaet vil bli håndtert av Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Hovedformålet med denne informasjonen er å svare på dine forespørsler eller spørsmål. Legitimering skjer gjennom samtykke fra dataobjektet. Vi informerer at din data ikke vil bli gitt til tredjeparter. Du har også rett til tilgang, utbedring og sletting av data, blant andre rettigheter, som forklart i personvernserklæringen her.